THAILAND PÅSKE

For en tur vi har hatt, den har bare vært helt magisk!

Jeg var jo desverre syk da vi dro nedover, så flyturen ble preget av spy og diverse andre godsaker?men vi kom oss imål og det er jeg glad for. Vi ankom Bangkok ca 07.00 lokaltid. Hoppet i en taxi og tok oss inn til det fantastiske hotellet Labua. Planen var å bruke dagen på å shoppe, men "desverre" var det sånn at vi kom dit på Thailandsk nyttårsaften og da er hele landet en eneste stor vannkrig, så vi kom oss ikke lenger enn ned på gaten før vi var gjennomvåte fra topp til tå.

Vi byttet ut vannkrig og shopping med Thaimassage og noen timer ved poolen. På kvelden hadde kjæresten min booket bord på restauranten Breeze som lå på taket av hotellet, tror det var i 64. etg. Vi spiste en helt magisk middag der med utsikt over hele byen. En helt spesiell opplevelse som ikke kan beskrives med ord.

Tidlig morgenen etter bar det ut til flyplassen igjen og komme seg ut til øyen Ko Samui. Hotellet var lå på stranden og var helt supert, rommet var på størrelse med leiligheten vår. Helt utrolig hvor mye man får for pengene i Thailand.

Resten av uken var bare kos. Bading, shopping, massage hver dag og bare egenpleie hele uken. Vi tok det veldig med ro som var noe vi begge behøvde nå. Vi har lest oss igjennom noen gode bøker, spist god mat. vært igjennom en dag med matforgiftning, så det mangler ikke på oppevelser fra turen.

Også må jeg jo si at det var helt supert å komme hjem til "sommer" her også da. Det finnes jo ikke noe bedre sted i verden enn når det virkelig er fodt vær her til lands.

Borte bra, men hjemme BEST :)